• Till navigationen
  • >Till innehållet

Kakor på etjanster.stockholm.se

Vi använder kakor för att tillhandahålla funktionalitet på vår webbplats. Du kan själv anpassa dina inställningar för kakor.

Om kakor på webbplatsen
Inloggad:   
  •  Mina sidor
  • 0 Mina meddelanden
  •  Logga ut
Logga in 
Stockholm stad Aktivitetsbokningen
  • Startsida
  • Gruppträning
  • Simskola och kurser
  • Mina bokningar
  • Min profil
  • Frågor och svar
  • 1 {{Translations.confirmbookingheader}}
  • 2 {{Translations.confirmbookingsummary}}
  • 1 {{Translations.confirmcourseparticipant}}
  • 2 {{Translations.confirmbookingheader}}
  • 3 {{Translations.confirmbookingsummary}}
Ojsan! Någonting gick fel.
Info: null
Varning: null
  1. Startsida
  2. Frågor och svar
Ojsan! Någonting gick galet.
Om den aktivitet jag vill boka är fullbokad, kan jag ställa mig i kö?

Nej, om det står att aktiviteten är fullbokad, så är köplatserna också tyvärr slut.

Vad ska jag göra om jag måste avboka?

Om du behöver avboka måste du göra det senast 60 minuter innan aktiviteten börjar. Du kan avboka genom att gå till "Mina bokningar" i menyn.

Varför är vissa pass markerade med grått och texten "Kan ej bokas"?

Det står "Kan ej bokas" om:

  • du redan har fem aktiva bokningar, vilket är max
  • du valt ett annat pass som går samtidigt.
  • det är mer än 8 dagar kvar till passets start.

Varför är vissa pass markerade med grått och texten "Endast drop in"?

Det står ”Endast drop” in när det är mindre än 30 minuter kvar tills passet startar om det finns lediga platser kvar vid den tidpunkten.

Vad gäller för min bokade biljett?

Du kan hämta ut din bokade biljett i den simhall där aktiviteten hålls fram till 12 minuter innan passet startar. Som tidigast kan biljetten hämtas ut tre timmar innan passet startar.

Biljetten ska ges till instruktören.

Om du inte har hämtat ut din biljett när det är 12 minuter kvar till passets start avbokas biljetten automatiskt och du får en notering registrerad som ”ej uthämtad”. Markeringen är aktiv i 21 dagar och tas sedan automatiskt bort. Har du tre aktiva markeringar samtidigt blir du spärrad från att förboka tills du inte längre har tre aktiva markeringar.

Varför kan jag inte se alla pass när jag är inloggad?

Det kan bero på de urval du gjort i ditt sparade filter. Titta igenom och spara om filtret med dina nya urval.

När får man senast veta om man fått en ordinarie plats från kön?

Senast en timme innan passet startar vet du om du fått en ordinarie plats. Det är då kön automatiskt tas bort och avbokning inte längre är möjligt. Om du får en plats får du e-post med en bokningsbekräftelse.

Står du i kö till ett pass men får förhinder kan du avboka köplatsen så att du inte riskerar att få en plats som du sen inte kan nyttja.

Kontakta oss

Laddar
@

Om webbplatsen

  • Tillgänglighetsredogörelse
  • Frågor och svar
  • Till webbplatskarta
  • Om kakor på webbplatsen
  • Personuppgifter och dataskydd

Kontakt

  • Kontakta oss
  • Mina sidor

Mer Information

  • Bokningsvillkor
Stockholms stad, till startsidan för Webbmanual. start.stockholm